Servisler
CoT Profesyonel Çözümler ile artık IT Operasyonlarınız Çok Daha Verimli
Bugünlerde sıklıkla duyduğumuz ve ileride daha da fazla duyacağımız bir kavram Internet of Things…
Internet of Things; çeşitli haberleşme protokolleri sayesinde birbirleri ile haberleşen ve birbirine bağlanarak, bilgi paylaşarak akıllı bir ağ oluşturmuş cihazlar sistemidir. 2020 yılına kadar internete bağlı olacak 20 milyar Things (şey’ler)’i iş hayatınıza ve iş süreçlerinize en hızlı ve en kolay entegrasyonunu sağlayan profesyonel hizmet paketlerimiz Care of Things ile müşterilerimizin yanındayız. IT desteğinde yaşadığınız; zaman kaybı, iş kaybı, verimsizlik, ilave iş yükü vb. gibi problemleri ortadan kaldırmak ve IT maliyetlerinizi minimize etmek için, Luna Bilişim Care of Things Profesyonel Teknik Destek Hizmetlerini sunuyoruz.
CoT Genel Teknik Destek Hizmet İçeriklerimiz;
» Danışmanlık Hizmetleri (CoT for Consultancy)
» Destek Hattı (CoT for Support Line)
» Mobil Cihazlar için Genişletilmiş Hizmet Paketleri (CoT for Mobile Computers)
» Barkod Yazıcılar için Genişletilmiş Hizmet Paketleri (CoT for Printers)
» Dış Kaynak Personel Sağlama Hizmeti (CoT for Outsourcing)
» Operasyonel Kiralama (CoT for IT Leasing)
Care of Things for Consultancy (Danışmanlık Hizmetleri)
Konusunda uzman Danışman kadromuz ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun olarak geliştirdiğimiz Danışmanlık Hizmetleri (CoT for Consultancy);
» Uygulama Kurulum,Devreye Alma Ve Yaygınlaştırma
» Kurumsal Mobil Cihazlar İçin Golden Image Hazırlama
» Soti Mdm Politikaların Oluşturulması
» Soti L3 Desteği
» Uygun Ürün Konumlandırma
» Eğitim
» Donanım Kuruluş Ve Yer Değişikliği Hizmetleri
» Ap Side Survey
» Poc
Operasyonel Kiralama (Care of Things for IT Leasing)
Teknolojinin sürekli değişimi ve şiddetli rekabet baskısı altında bulunan şirketler artık IT Ekipmanı temininde operasyonel kiralama modellerini tercih etmeye başladılar. Ağ ürünlerinden el terminaline, barkod yazıcıdan Server ve storageye kadar IT Leasing çözümleri çoğalarak iş hayatımıza girmeye başladı.Müşterilerimizde ve piyasada oluşan IT Leasing taleplerini Care of Things for IT Leasing ile en avantajlı şekilde sağlıyoruz.
Operasyonel Kiralama Hizmeti ile müşterilerimize sağlamaya çalıştığımız avantajlar neledir?
» Kullanım döngüsü yaklaşık 5 yıl olarak kabul edilen IT ekipmanlarının kullanım süreleri Luna Bilişim operasyonel kiralama hizmeti ile kısaltılabilmektedir.
» Luna Bilişim opersyonel kiralama hizmeti müşterilerimize yeni teknolojileri daha erken ve daha hızlı bir şekilde iş süreçlerine kazandırma imkanı sağlar
» Luna bilişim operasyonel kiralama hizmeti, müşterilerimizin yüksek teknolojik esneklik kazanmasına yardımcı olur
» Yüksek finansman esnekliğin kazanım sağlar
» IT ekipmanlarına bağlanan sermayenin minimize edililir
» Luna Bilişim opersyonel kiralama hizmeti ile müşterilerimizin eski teknolojilere bağlı kalmamasına yardımcı olur
Operasyonel Kiralama Hizmeti Neleri Kapsıyor?
» Tüm kurumsal ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek geniş ürün yelpazesi
» Uygun fiyat stratejisi
» Özel kiralama olanakları
» Farklı garanti seçenekleri
» Yüksek ikinci el değeri
» Serviste öncelik
» Cot for support line (Destek hattı)
Mobil Cihazlar İçin Hizmet Paketleri (Care of Things for Mobile Computers)
CoT for Mobile Computer ile müşterilerin sahip olduğu mobil cihazlara, ihtiyaca uygun şartlarda hızlı, verimli ve düşük maliyetler ile hizmet vermeyi amaçlamıştır.
Mobil Cihazlar İçin Profesyonel Hizmetler;
Mobil Cihazlar İçin Standart Profesyonel Hizmetler Kapsamı;
» CoT for Support Line (Destek Hattı)
» Müşteriye Atanmış Teknik Personel (Min. 50 Adet Cihaz Koşulu İle)
» 12 ay Garanti Uzatımı İle Toplam 36 Ay Garanti
» Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» 3 İş Günü Onarım Süresi
» Onarım Süresinin 3 İş Gününü Aştığı Durumlarda Yedek Cihaz Temini
» Yedek Parça Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» Kullanıcı Hataları Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» İşçilik Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» Luna Plus’da Bedelsiz Kurumsal Reklam İlanı Yayını (Min. 50 Adet Cihaz Koşulu İle)
» Luna Bilişim Portalında Başarı Hikayesi Yayını (Min. 50 adet cihaz Koşulu İle)
Mobil Cihazlar İçin Genişletilmiş Profesyonel Hizmetler Kapsamı;
» CoT for Support Line (Destek Hattı)
» Müşteriye Atanmış Teknik Personel (Min. 50 Adet Cihaz Koşulu İle)
» 12 ay Garanti Uzatımı İle Toplam 36 Ay Garanti
» Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» 3 İş Günü Onarım Süresi
» Onarım Süresinin 3 İş Gününü Aştığı Durumlarda Yedek Cihaz Temini
» Yedek Parça Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» Kullanıcı Hataları Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» İşçilik Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» Soti Mobil Cihaz Yönetimi Lisansı (Lisans ve Maintanence Dahil, Danışmanlık Hizmetleri Hariç)
» Müşteriye Özel Luna Bilişim Servis Portalı, Çağrı Açmak, Raporlara Ulaşmak ve Genel Onarımları Görmek İçin Dashboard
» Luna Plus’da Bedelsiz Kurumsal Reklam İlanı Yayını (Min. 50 Adet Cihaz Koşulu İle)
» Luna Bilişim Portalında Başarı Hikayesini Yayını (Min. 50 Adet Cihaz Koşulu İle)
Dış Kaynak Sağlama Hizmeti (Care of Things for Outsourcing)
Cot for Outsourcing ile müşterilerimizin temel yetenekleri üzerine odaklanarak faaliyetlerinin dışında kalan IT desteği ihtiyacını karşılamayı amaçlıyoruz.
Dış Kaynak Personel Sağlama Hizmeti,
» Proje Bazlı
» Gün Bazlı
» Tam Zamanlı
olarak müşteri ihtiyacına uygun esnek ve alternatif çözümlere sahiptir.
Care of Things for Outsourcing (Dış Kaynak Personel Sağlama) Hizmetinin Faydaları;
» Süreli ve proje hedeflerine odaklı işe alım yapılabilmesi
» Uzman personel kaynağını seçme ve kullanma imkânı olması
» Operasyonel verimlilik, firmanın ana faaliyet alanlarına yoğunlaşması
» Projeleri kontrol altına alabilme imkânı sunması (zaman, maliyet, kalite)
» Sözleşme sayesinde personelin çalışma süresinin kesinleşmesi
» Personel performansından memnun kalınmaması durumunda risk taşımadan değişiklik yapılabilmesi
» Kıdem veya ihbar tazminatı
Barkod Yazıcılar için Hizmet Paketleri (Care of Things for Printers)
CoT for printer ile müşterilerimizin sahip olduğu Dotmatriks ve barkod yazıcılar için ihtiyaca uygun şartlada hızlı, verimli ve düşük maliyetler ile hizmet vermeyi amaçlamıştır.
Barkod Yazıcılar İçin Profesyonel Hizmetler;
Müşteri Lokasyonunda Kurulum, Eğitim & Devreye Alma Koruyucu Periyodik Bakım
Barkod Yazıcılar için Standart Profesyonel Hizmetler
» CoT for Support Line (Destek Hattı)
» Müşteriye Atanmış Teknik Personel (Min. 10 Adet Cihaz Koşulu İle)
» 12 ay Garanti Uzatımı İle Toplam 36 Ay Garanti
» Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» 3 İş Günü Onarım Süresi
» Onarım Süresinin 3 İş Gününü Aştığı Durumlarda Yedek Cihaz Temini
» Yedek Parça Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» Kullanıcı Hataları Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» İşçilik Dahil Servis Merkezinde Onarım Hizmeti
» Luna Plus’da Bedelsiz Kurumsal Reklam İlanı Yayını (Min. 10 Adet Cihaz Koşulu İle)
» Luna Bilişim Portalında Başarı Hikayesi Yayını (Min. 10 adet cihaz Koşulu İle)
» Sarf Malzemesi Temini
Barkod Yazıcılar İçin Genişletilmiş Profesyonel Hizmetler
» CoT for Support Line (Destek Hattı)
» Müşteriye Atanmış Teknik Personel (Min. 10 Adet Cihaz Koşulu İle)
» 12 ay Garanti Uzatımı İle Toplam 36 Ay Garanti
» Bir Sonraki İş Günü Yerinde Müdahale (Saat 16:00’ya Kadar Olan Çağrı Bildirimlerinde)
» Onarım Süresi; Bir Sonraki İş Günü Yerinde Çözüm
» Çağrının Bir Sonraki İş Günü Çözülemediği Durumlarda Yedek Barkod Yazıcı
» Müşteri Lokasyonunda Yedek Parça Dahil Onarım Hizmeti
» Müşteri Lokasyonunda Kullanıcı Hataları Dahil Onarım Hizmeti
» Müşteri Lokasyonunda İşçilik Dahil Onarım Hizmeti
» Printhead Dahil (Luna Sarf Malzemesi Ve 203 Dpi Printhead Kullanılması Şartı İle)
» Luna Plus’da Bedelsiz Kurumsal Reklam İlanı Yayını (Min. 10 Adet Cihaz Koşulu İle)
» Luna Bilişim Portalında Başarı Hikayesi Yayını (Min. 10 Adet Cihaz Koşulu İle)
Destek Hattı (Care of Things for Support Line)
CoT for Support Line (Destek Hattı) ile IT Problemlerine en hızlı şekilde çözüm getirmeyi amaçlamaktadır.
CoT for Support Line (Destek Hattı) neler yapar?
» Ekran Paylaşımı ve Uzaktan Bağlantı
» Uzaktan Uygulama, Update, Firmware vb. Dağıtımı
» Uzaktan Cihaz ve Uygulama Ayarlarının Değiştirilmesi
» Uzaktan Mobil Cihazlara Profil Gönderilmesi
» Golden Image Dağıtımı
» Soti MDM L1 ve L2 Desteği
» Uzaktan Mac ve PC Desteği
» Uzaktan Mobil Cihaz Desteği (WinMob, WinCe, Win8, Win10, Android, Ios)
» Uzaktan Printer Desteği
» Uzaktan Teşhis
» Dosya Transferleri
» Reboot, Reconnect
» Session Chat
» Oturum Kaydı
CoT for Support Line (Destek Hattı) faydaları;
» Çağrıların ilk aramada çözülmesinde %70 e kadar başarı sağlar,
» Çağrıların ilk aramada çözüm sürelerini %95 azaltır,
» Tekrar çağrıları önleyerek toplam çağrı hacmini düşürür,
» IT maksatlı seyahat harcamalarını minimize eder,
» IT personeli maliyetini ve iş gücünü minimize eder,
» Müşteri memnuniyetini sürekli kılar.