Zorlu Beymen Mağazası’nda “Yeni Moda” Teknolojiler
Luna Bilişim, Beymen’in Zorlu Center’daki yeni mağazasını Digital Signage ve dokunmatik ekranlarla baştan aşağı donattı!
Beymen, 2013 yılında İstanbul’da açılan Zorlu Center içerisinde, bugüne kadarki en büyük mağazasını açtı. 10bin metrekare büyüklüğüyle hem Beymen’in, hem de Türkiye’nin en büyük hazır giyim mağazası olan Zorlu Beymen mağazası, mimari anlamda dünyaca ünlü Michel Group tarafından tasarlandı. Büyüklüğünün yanı sıra, her köşesinde farklı bir sanat eseri barındırmasıyla dikkat çeken mağaza; Beymen, Dior, Dolce & Gabbana, Emilio Pucci, Stella McCartney, Tory Burch, Valentino, Saint Laurent butikleri ve Beymen Club flagship mağazaları ile hizmet veriyor.
Yeni mağazaya yakışır uygulamalar
Luna Bilişim’in gerçekleştirdiği bu projede, mağazanın mimarisini son teknoloji digital signage ve kiosk ürünleriyle tamamladı. Mağaza içerisinde bulunan yönlendirme ekranları ve kiosklar, Beymen kreasyonlarını bugüne kadar olmadığı kadar ön plana çıkarmayı hedefliyor. Mağaza girişinde ziyaretçileri karşılayan devasa videowall, dokunmatik masa ile birlikte çalışıyor. Müşteriler, bu ekrandaki herhangi bir ürüne dokunduğunda, ürün 4 ekran tarafından oluşturulan videowall üzerine yansıyor ve müşteriye ürünü daha yakından ve etkileyici bir şekilde sunuyor.
Luna Bilişim’in katkılarıyla Beymen’e özel olarak geliştirilen bu uygulamalar, merkezi yönetim yazılımı sayesinde kontrol ediliyor. Bu yazılım aynı zamanda, istenen içeriklerin istenen zaman aralıklarında gösterilmesini sağlıyor.
Mağazada neler kullanıldı?
» 4 ekranlı videowall
» 3 ekranlı dikey videowall
» 2 ekranlı yönlendirme ekranları
» 9 adet çift taraflı monolith kiosk
» 15 adet duvar tipi kiosk
» 7 adet digital signage ekranı