Danone
GeriDANONE Doğru Veriler İçin Luna Bilişim’i Tercih Ediyor.Danone Türkiye Sütlü Ürünler Türkiye’de 1998 yılından bu yana katma değerli sütlü ürünler pazarında öncü konumda bulunuyor. Türkiye’de 500’ü aşkın çalışanı yaklaşık 9 bin çiftçi bine yakın tedarikçi ve 80 bin noktaya hizmet götüren satış ağı ile büyük bir ekosisteme sahip.Danone Türkiye Sütlü ürünler 2015 yılında Sütlü Atıştırmalıklar adını verdiği pazarı oluşturdu ve atıştırmalık alışkanlığını daha sağlıklı kılmaya odaklanan bu strateji ile Türkiye’de sağlıklı beslenme alanındaki gelişime de destek olma yolunda sağlam adımlar ile ilerliyor. 2015 yılından bu yana birçoğunu yenilediği paketleme ve yeni üretim prosesleriyle pazara birçok yeni ürün sunan Danone inovasyonları ile dikkat çekiyor. Yeni ürünleri arasında; inovasyonda öncülük ettiği çocuklar için milkshake ve yoğurtlu içecekler probiyotik Activia markası altında farklı ara öğün alternatifleri yeni nesil tatlı sloganıyla pazara sunduğu Danissimo ve tüketicilere bambaşka bir deneyim sunduğu Danette Selection ürünlerini sayabiliriz.Danone ve Luna Bilişim arasındaki iş ortaklığı fabrika ve satış noktalarında ihtiyaç duydukları donanım tedarik süreci ile başladı ve ortak çalışmalar sonucu Zebra marka ZT420 model barkod yazıcılar ile ilgili kurulumlar tamamlanarak başarılı bir şekilde faaliyete geçti. Luna Bilişim’in satış öncesi ve sonrası sağladığı hizmet kalitesi ile Danone tecrübesi birleşerek hayata geçirilen bu proje ile birlikte Danone Sütlü Ürünler üretim ve satış uygulamalarında sistemli çalışarak doğru verilere ulaşılmakta ve hata yapma riskini en aza indirerek günlük faaliyetlerine büyük katkı sağlamaktadır.